ALGEMENE VERKOOPSVOORWAARDEN

Artikel 1 De betaling gebeurt contant op het ogenblik van de levering van de goederen of diensten in onze kantoren te Landskouter..

Betalingen na deze termijn brengen van rechtswege en zonder ingebrekestelling intresten op gelijk aan 14 %, alsmede een forfaitaire vergoeding van 10 % op het factuurbedrag (met een minimum van € 25.00) als schadebeding.

Artikel 2  Elke bestelling betekent aanvaarding door de klant van onze voorwaarden.

Artikel 3  In geval van betwistingen zijn uitsluitend het vredegerecht van het kanton of de rechtbanken van het gebied van onze bedrijfszetel bevoegd.

De totale aansprakelijkheid zal op geen enkele wijze de kosten van het bedrag van deze factuur overschrijden.

Artikel 4 Bij annulatie van de bestelling of verbreking van het contract is de klant een forfaitaire en onherleidbare schadevergoeding verschuldigd van 20 % van de waarde van de bestelling of het contract. Eventueel hogere voorschotten betaald voor bestelling van onderdelen worden niet terugbetaald.

Artikel 5 Zolang de geleverde goederen en/of diensten niet werden betaald blijven zij onze eigendom.

Artikel 6 Enkel de waarborg verleend door de fabrikant van de verkochte goederen is van toepassing.

Artikel 7 Uitstel van levering of uitvoering geven geen recht tot schadevergoeding noch tot vernietiging van de bestelling.

Artikel 8 De bestelling wordt als pas effectief voor uitvoering na ontvangst van het voorschot, zoals vastgesteld op de bestelbon.

Artikel 9 De prijzen zijn zonder BTW, vertrek vanaf onze magazijnen te Landskouter.

Artikel 10 Het materieel wordt vervoerd op kosten en risico van de koper, die de nodige voorzorgen neemt bij de vervoerder

Artikel 11 Bij onderhoud of herstelling moet op het afgesproken tijdstip vrije toegang tot het materieel verleend worden. Indien onderhoud of herstelling wegens ontoegankelijkheid niet kan uitgevoerd worden zullen verplaatsingskosten ten bedrage van 75€ verhoogd met 35 € administratiekosten gefactureerd worden.

Artikel 12 Eventuele klachten aangaande de geleverde goederen en/of diensten moeten schriftelijk en binnen de 48 uur na de levering en/of  

uitvoering gedaan worden.

Artikel 13 Eventuele klachten aangaande de facturatie moeten schriftelijk en binnen de 8 dagen gedaan worden. Na deze termijn kunnen geen  

klachten meer aanvaard worden 

 

 

 

 

CONDITIONS GENERALES DE VENTE

Article 1 Le payement se fait au comptant au moment de la livraison des marchandises ou services dans nos bureaux à Landskouter.

Le non-payement de nos factures à l’échéance nous donne le droit de demander de plein droit et sans mise en demeure préalable, des intérêts de 14% par an et le droit de majorer le montant de la facture de 10 % avec un minimum de 25,00€.

Article 2   Chaque commande signifie acceptations de nos Conditions Générales de Vente par le client.

Article 3   En cas de litige, seuls les tribunaux du territoire de notre siège sont compétents.

La responsabilité totale ne pourra jamais dépasser le montant de cette facture

Article 4 Si le client annule la commande, un endommagement forfaitaire de 20% de la valeur de la commande ou du contrat sera du. Les avances payées pour la commande de pièces détachées ne seront jamais remboursées.

Article 5 Toutes les marchandises ou services fournis restent notre propriété jusqu’au payement intégral de nos factures.

Article 6 Uniquement la garantie du fabricant des marchandises est d’application.

Article 7   Le dépassement desdits délais de la livraison par nous ne peut jamais nous obliger à des dommages-intérêts quelconques.

Article 8   La commande ne devient qu’active après réception de l’avance.

Article 9   Les prix s’entendent exclusif TVA, sauf si c’est stipulé différemment, départ de nos magasins à Landskouter.

Article 10  Le transport de la marchandise se fait toujours au risque du client, qui doit prendre les mesures qui s’imposent.

Article 11 Le client doit donner accès libre au matériel pour un entretien ou réparation au moment convenu. Si la réparation ou l’entretien ne peut  

pas avoir lieu pour quelconque raison, des frais de déplacement de 75€ majoré de 35€ de frais administratifs seront facturés.

Article 12 Les réclamations concernant les marchandises ou services livrés doivent se faire par écrit en endéans les 48 heures de la livraison et/ou exécution.

 

Article 13 Les remarques concernant notre facturation doivent être faites par écrit et endéans la huitaine. Après ce délai, les remarques ne peuvent plus être acceptées.